sobota, 20 lipca 2013

Rozdzial dziewiąty

 Rozdział dziewiąty
Godzina 19.50-zniecierpliwieni czekamy na koncert.Godzina 19.55-zaczyna sie pieciominutowe odliczanie.Emocje.Niesamowity wrzask fanow.10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0!I nagle po calej hali rozbrzmiewa piosenka,ktora rozpoczyna caly koncert-24/seven.Chlopaki wchodza ma scene.Zaczynaja spiewac i znow wrzask,krzyk.
-WoW!Jest super!-pomyslalam.
Song For You-spiewa BTR.
Pozniej Get Up,Till I Forget  About You i nareszcie Worldwide.Chlopaki beda teraz wybierac Rusherke,ktora znajdzie sie z nimi na scenie.Jedno swiatlo zaczelo ,,latac" po calej hali i zatrzymalo sie na mnie.
-Co sie stalo?-spytalam Katie.
-Bravo!Jestes Worldwide Girl!-powiedziala Katie-jesli swiatlo zatrzymalo sie na tobie,idziesz na scene!
Ja w szoku mowie Grace  i Jake'owi,ze musze isc na scene.
Kilka sekund pozniej bylam juz na scenie.Serdecznie przywitana i wyusciskiwana przez przez chlopakow usiadlam pomiedzy Kendallem a Jamesem.Logan spytal,jak mam na imie.Z usmiechem na twarzy odpowiedzialam:
-Jestem Vicki!
Carlos powiedzial kilka cieplych slow.Chwile pozniej zaczeli spiewac specjalnie dla mnie Worldwide.Gdy skonczyli,jeszcze raz mnie usciskali.Nie potrafilam powiedziec,jak sie wtedy czulam.To bylo takie szczescie.radosc,euforia.Nie do okreslenia!Przyjaciele dzielili radosc razem ze mna. Chlopaki na koncu zaspiewali Big Time i City is Ours.Po koncercie ja,Katie,Grace i Jake pojechalismy autobusem do hotelu.
-No i jak bylo?-spytala mama Kendalla.
-Super!-odpowiedzielismy.Pozniej rozmawialismy z  nia o nas,o Polsce i o tym,jak sie tu znalezlismy.Byla zaciekawiona naszymi opowiadaniami.Minely dwie godziny i nagle do mieszkania 2K weszli chlopaki  z Big Time Rush.Od razu polecieli do do pani Knight(mamy Kendalla).Usciskali ja i Katie.Pozniej wszyscy troche zdziwili sie na moj widok.
-Ty dzisiaj bylas z nami na scenie?-pokazal na mnie James.
-Tak bylam.-odpowiedzialam-Jestem Vicki,a to moi przyjaciele Grace i Jake.
-Czesc.-chlopaki odpowiedzieli nadal troche zdziwieni.
-Jestesmy tu nowi.
-Spoko.To kariera.-powiedzial Logan.
-Tak,kariera.Jestesmy z Polski.Wygralam eliminacje u Gustavo.Naszego menagera.-pokazalam na nas  i BTR.
-Gustavo jest naszym menagerem?-spytal Kendall takze pokazujac na dwa zespoly.
-Tak.Dzieki niej.-powiedzial Jake pokazujac na mnie.
-A czyli ty jestes gwiazda!-spytal Carlos.
-Tak!Dokladniej piosenkarka.
-Super!Ktos nowy, fajny i z tej samej branzy.-powiedzial Carlos.
-Dziekuje!-odpowiedzialam.
-Jeszcze sie nie przedstawilismy...-powiedzial James,ale Grace mu przerwala.
-Hello?! Przeciez fani musza znac swoich idoli!-powiedziala Grace.
Chlopaki zasmiali sie.Pozniej jeszcze chwile rozmawialismy,ale godzina 23.00 sklonila nasza kulture do wyjscia.
-Jestescie spoko!-powiedzial Kendall.
-Dzieki! Wy tez!-powiedzial Jake.
-Moze jutro gdzies razem pojdziemy?-spytal James.
-Pewnie ze tak!-oznajmilam.
-To jutro pojdziemy oprowadzic was po Los Angeles.-powiedziala Katie.
-Ok.-odpowiedzialam-My juz idziemy,ale spotkamy sie jutro.-powiedzialam.
-To paa!-powiedzieli razem z Katie.
-Paa!Dobranoc!-powiedzielismy i wyszlismy.W swoim mieszkaniu szybko poscielilismy lozka i polozylismy sie spac.Ja z mysla:marzenia nareszcie zaczely sie spelniac!Wyjechalam do LA,poznalam Big Time Rush,bylam na ich koncercie,a na dodatek zostalam WWGirl.
-Dobranoc!-powiedzielismy sobie nawzajem i poszlismy spac.
...............................................
No czesc!Wczoraj mieliscie ósmy a dzisiaj dodaje dziewiaty rozdzial.Mialam wolna chwile wiec go napisalam.Comment please. Bye!!!  <3

2 komentarze:

  1. Aaaaaaaaa! World wide <3 Piękne, czekam, :* +zapraszam na http://btr-opowiesc.blogspot.com/ i
    http://big-time-rush-and-girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne opowiadanie. Masz już u mnie zakładkę na Rycerzu i Królowej oraz Daily Planet.

    OdpowiedzUsuń